Contact en route

Vragen of opmerkingen? Vul dan het onderstaande email-formulier in en we zullen je zo spoedig mogelijk beantwoorden. Reserveringen kunnen, geheel vrijblijvend, gedaan worden via de pagina reserveren. Nadat een reservering bij ons binnenkomt, ontvang je spoedig een reactie van één van onze medewerkers.

Bestaande klanten kunnen onze Whatsapp gebruiken voor eventuele vragen of opmerkingen. De berichten wordt tijdens de openingstijden van onze receptie gelezen en beantwoord. Ben je een (nieuwe) klant en heb je een vraag? Stel die vraag dan bij voorkeur via de email. Vanwege de drukte is het voor ons makkelijker om uitgebreid te reageren op je vraag via de mail. 

ACTUELE BESCHIKBAARHEID: Het is momenteel erg druk bij ons en daarom kunnen we geen nieuwe klanten inschrijven, zowel voor dagopvang als pension-overnachtingen. Bent u al een ingeschreven klant? Dan kunt u reserveringen blijven plaatsen in de perioden waarin nog beschikbaarheid is (het pension is volledig volgeboekt tot en met 15 augustus). Op 22 augustus gaan we opnieuw bekijken of we weer nieuwe klanten kunnen inschrijven. Het heeft dus nog geen zin om reserveringen te plaatsen voor de periode na 22 augustus omdat nog niet duidelijk is of we überhaupt nieuwe klanten kunnen inschrijven. Kijk voor actuele beschikbaarheid ook op onze pagina reserveren.

—————————–

Hond Centraal
Oostdijk 25
3077 CP Rotterdam
Telefoon/WhatsApp: 06 27978787
WhatsApp wordt alleen beantwoord als onze receptie geopend is (zie openingstijden) en is alleen te gebruiken door reeds ingeschreven klanten. Nieuwe klanten kunnen ons bij voorkeur via de mail benaderen.

Hond Centraal is gevestigd aan de Oostdijk 25 in Rotterdam-IJsselmonde. Ons pand staat op een haventerrein, een omheind bedrijventerrein, waarop nog een aantal andere bedrijven zijn gevestigd. Bij de toegangspoort even onze bel indrukken en nadat de poort geopend is naar links rijden. Ons pand bevindt zich even verderop aan de rechterkant.

KvK: 61071161
Bank: NL08INGB0006596361